lauantai 29. huhtikuuta 2017

Naisen rinnoista

ASIAA KEHON ARVOSTAMISESTA




En ole koskaan täysin ymmärtänyt hössytystä naisten rinnoista, mutta se johtuu varmasti siitä, että ne eivät herätä minussa ainakaan seksuaalisesti erityisen kuumia tunteita. Pienirintaisena olen sopeutunut hyvin elämään omieni koon kanssa, mutta jostain syystä olen tällä viikolla muistanut muutaman rintoihini liittyvän episodin.

Kauan sitten ranskalainen muotisuunnittelija lennätti Kaliforniaan Newport Beach -nimiseen kaupunkiin noin seitsemän ranskalaista mallia. Samana iltana luksushotellissa pidettiin tämän suunnittelijan muotinäytös, ja paikalle oli kutsuttu kaupungin kermaa. Jostain syystä kyseinen suunnittelija valitsi paikallisista tytöistä juuri minut ja erään toisen tytön mukaan näytökseen esittelemään vaatteitaan. Näytöksessä tahti oli nopea ja vaatteet piti vaihtaa lennossa muiden avustamana. Yksi asuistani oli hame ja siihen kuuluva erittäin läpinäkyvä paita. Juuri minun kuului "myydä" tuo paita yleisölle. Suomalaisella sisulla sanoin muutaman kirosanan mielessäni ja ajattelin, että nyt mennään ihan pokalla. Otin lavalla kiintopisteeksi yleisöstä komean miehen, johon keskittymällä pokkani piti ja pystyin kävelemään kompastelematta, hikoilematta ja näyttämättä siltä, että olin kauhuissani.

Näytöksen jälkeen vedin päälle omat vaatteeni ja menin kyseisen hotellin vessaan. Vessakoppeja oli useampi, ja kun istuin niistä yhdessä, kaksi seurapiirirouvaa alkoi keskustella minusta samalla, kun he pesivät käsiään. He paheksuivat sitä, että rintani olivat näkyneet kankaan läpi. He olivat ärtyneitä myös siitä, miten olin heidän mainitsemaansa herraa katsonut.

Nautin, kun astuin vessakopista. He loivat minuun ja toisiinsa silmäykset ja pakenivat paikalta.

Toinen muisto. Olin noin 35-vuotias, kun tapailin helsinkiläistä juppia. Big mistake! Kerran istuin alasti keittiöni pöydällä hänen edessään. Mielestäni hetki oli lämmin aina siihen asti, kun hän maiskutti suutaan, katsoi rintojani ja sanoi kuivakasti: "Oletko koskaan harkinnut kauneusleikkauksia?" Tuo mies kohteli minua huonosti, ja kerran otin hänet takaisin hänen itkiessään. Toista kertaa en virhettäni toistanut.

Kolmas muisto. Kun poikani syntyi, maito nousi rintoihini paisuttaen ne valtaviksi. Iho repesi monesta kohdasta, ja edelleen rinnoissani on vaaleat urat muistoina siitä, kun minusta tuli äiti.

Tämän kaiken jälkeen olen oppinut, että rintani ovat minun ja lain puitteissa minä päätän, mitä niistä näkyy, miten ne kannan ja millaiset ne saavat olla.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti