tiistai 11. huhtikuuta 2017

Rakkaus- ja rakasteluvaara! ⚠

ASIAA TARJONNASTA, JOKA EI AINA VASTAA KYSYNTÄÄ

Koska Me Naiset, Ylen Aamu ja Iltalehti kysyivät minulta alkuvuodesta seksuaalisuudesta, sain vuolaana virtana treffipyyntöjä vierailta miehiltä. Minulle tarjottiin lihapaistia (en syö), lonkeroa (en juo), savusaunaa (en vieraiden miesten kanssa) ja rahaa kuulemma säärieni jatkeeksi. Joku linkitti pikku paikkakuntansa nettisivut, toinen lähetti ansioluettelonsa ja kolmas itsestään kuvan kalsareissa ja aurinkolaseissa sormet voitonmerkkiin jäykistyneinä.

Jep. En lämmennyt, muuten. En "harrasta seksiä", vaan rakastelen kuin Venuksen villinainen sydän ihon alta kuultaen, enkä sitäkään epämääräisen ehdotuksen jälkeen. Pitää tuntua ja tuntua oikealta. Ihmisen. Voin tipahtaa rakastelun äärelle nopeasti tai taipua hitaasti, mutta en koskaan, jollei ole oikeanlaista kemiaa. Se on myös tilannetajua, joka toimii minulle.

Olen saanut haastatteluideni ja Intohimo-kirjani ansiosta myös monia kannustavia ja fiksuja viestejä – sekä naisilta että miehiltä, joita en entuudestaan tunne. Sellaiset ovat kivoja. Moni on avautunut seksuaalisista ongelmistaan ja niiden selättämisestä tai kysynyt neuvoa.

Yksi vieras mies lähestyi myös, äskettäin, Iltalehden jutun luettuaan. Olin niin rennolla ja hyvällä päällä sunnuntaisena aamupäivänä, että jopa vastasin hänen viestiinsä. Ja tavoistani poiketen toisen kerran. Sitten jo kymmenennen kerran.

Kaverihan oli aika idiootti. Mutta hurmaava sellainen. Kun hän kirjoitti minulle myöhemmin "Älä jäkätä", minä ärsyynnyin mutta aloin sulaa. Kun hän vastasi ärhäkkään viestiini "Voi vittu", minä olin hieman jo polvillani. Kemiassamme oli jotain harvinaisen hyvää, ja me molemmat tiesimme sen.

Mutta ei siitä sen enempää.

Naispuolinen ystäväni on meitä oikeasti jo aikuisia naisia. Hänen kanssaan oli hyvä miettiä, keneen ja millaiseen voisimme rakastua. Oma ikähaitarini miesten suhteen on laaja, 25–70, jos oikein kolahtaa. Vaikka olen 181cm, voisin olla suhteessa myös lyhyeen mieheen, jos miehen itsetunto on kuin Vito Corleonella.

Vito Corleone: "You can act like a man."

Rakkaudessa ja rakastelussa on pakettina ihanaa se, että se voi tulla eteen missä vain ja merkillisissä käärepapereissa. Paketista voi kuoriutua vanha, nuori, lyhyt, pitkä, rikas, köyhä tai hieman idiootti. Nössöön tai kovin konservatiiviseen en silti todennäköisesti voisi haksahtaa. (Sorry.)

Mutta pidän varmuuden vuoksi sydämeni auki ruokakaupan kassajonossa.

****

Jos ei toisin sovita, älä lähetä minulle kalsarikuvia tai erektiokuviasi. Siinä ei ole mitään hurmaavaa. Ellen ole sinusta jo valmiiksi kiinnostunut, en kuvan jälkeen kiinnostu lainkaan.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti